1. Az ajánlatkérő neve, címe, email-címe:
A Pesti-Cinkotai úti ltp.1002. jelű épület 1173 Budapest Pesti út 52-64. (a továbbiakban: Társasház), narancsthaz@gmail.com
2. Az eljárás megnevezése: a Társasház közös képviselőjének kiválasztása
3. Az eljárás leírása:
A Társasház VI/2012.05.29. számú határozata alapján a közös képviselői feladatok ellátása, a 145 db albetéttel rendelkező Társasház vonatkozásában.
Az ajánlattevőnek kiemelten az alábbi tevékenységeket kell ellátnia:
- A Társasház nyilvántartásainak folyamatos, naprakész vezetése, különös tekintettel a tartozások (tartozók) számbavételére.
- A Társasház gondnoki feladatainak biztosítása.
- A Társasház által elfogadott közgyűlési határozatok alapján a rendkívül nehéz pénzügyi helyzet kezelése.
- A tetőtéri eladásokkal összefüggésben a Társasház alapító okiratának módosítása.
- Az SZMSZ aktualizálása.
- A társasház zavartalan működésének biztosítása.
Az eljárás tárgyának részletes bemutatását a jelen ajánlati felhívás 5. számú mellékletét képező leírás tartalmazza. Az ajánlatot az 5. számú mellékletben megadott leírás pontjai szerint egy max. 5 oldal terjedelmű pályázat benyújtásával lehet teljesíteni. A pályázati anyagnak követnie kell az 5. számú melléklet pontjait.
4. A teljesítés ütemezése
A nyertes ajánlattevő a teljesítést a szerződés hatályba lépését követően köteles haladéktalanul megkezdeni, a szerződésben és az Ajánlatkérő által meghatározott feltételek szerint folyamatosan biztosítani.
5. Az ellenszolgáltatás teljesítésének feltétele:
A Társasház számvizsgáló bizottsága által elfogadott teljesítés igazolás alapján, legfeljebb havonta jogosult számla benyújtására a szerződésben foglaltak szerint.
Az első három hónap után egyösszegű kifizetésre kerül sor.
6. Ajánlati ár:
Az ajánlati árat az Ajánlattételi nyilatkozat (1. számú melléklet) megfelelő sorának kitöltésével kell megadni, magyar forintban (HUF).
A nettó árnak magában kell foglalni minden olyan kiadást, költséget, amely a megbízás teljesítésével rendszerint együtt jár (pl. utazási, papír, kommunikációs költségek, szoftver, adatrögzítés, kiszolgáló személyzet, infrastrukturális háttér, a szerződés teljesítése érdekében megbízott közreműködők díja stb.). A nyertes ajánlattevő kizárólag azoknak a költségeknek a külön elszámolás alapján történő megtérítését követelheti az Ajánlatkérőtől, amelyeknek megfizetésére jogszabály alapján az Ajánlatkérő köteles, illetőleg, amelyek nem az ajánlattevői feladatok ellátása érdekében, hanem kifejezetten a közös képviselői feladatok ellátásával összefüggésben, az Ajánlatkérő érdekkörében merült fel és jogalapjuk, valamint összegszerűségük igazolt. Ilyennek minősülnek különösen a hatósági eljárásokban fizetendő illetékek, igazgatási szolgáltatási díjak, stb. a nettó ár ÁFÁ-t nem tartalmaz.
7. Ajánlattevőkkel szemben támasztott alkalmassági követelmények:
Szakmai alkalmassági követelmények:
A) A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül az ajánlattevő (közös ajánlattétel kizárt), ha rendelkezik a felhívás feladását megelőző 36 hónapi saját erőforrással ellátott társasházi képviseletre vonatkozó referenciával.
B) A szerződés teljesítésére alkalmasnak minősül az ajánlattevő (közös ajánlattétel kizárt), ha rendelkezik az alábbi államilag elismert végzettséggel és a magyar nyelv tárgyalóképes ismeretével:
- minimum 3 éves közös képviselői tapasztalattal,
- a közös képviseletre vonatkozó törvényben előírt szakképesítéssel, (egyéb gazdasági vagy műszaki végzettség előnyt jelent)
- büntetlen előéletű, rendelkezzen 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvánnyal.
- nincs köztartozása,
- nyilvántartott közös képviselő.
C) Az Ajánlattevők által az ajánlathoz kötelezően csatolandó igazolások, nyilatkozatok:
- ajánlattételi nyilatkozat (1. számú melléklet)
- nyilatkozat az alvállalkozókról (2. számú melléklet)
- nyilatkozat a kizáró okokról (3. számú melléklet)
- aláírási címpéldány másolat
- az alkalmasság körében előírt dokumentumok, igazolások másolata (A, B pontok szerint)
- a szakmai felelősségbiztosítást igazoló dokumentum másolata
- motivációs levél.
Az Ajánlattevőnek nem kell feltétlenül egyetlen olyan referenciát csatolnia, ami egyszerre felel meg az elvárt követelményeknek. Az Ajánlattevőnek lehetősége van arra, hogy az A)-B) pontokban írt kritériumokat külön-külön referenciákkal igazolja.
8. Helyszíni bejárás / konzultáció:
A személyes konzultációt a kiválasztott ajánlattevők részére biztosítja az ajánlatkérő, amelynek időpontjáról értesíti a pályázókat.
9. Az ajánlatok lezárása és megjelölése:
Az ajánlatokat a jelen felhíváshoz mellékelt nyilatkozatokat kitöltve, cég esetén cégszerűen aláírva, összefűzve, két példányban (egy eredeti és egy másolati példány) folyamatos lapszámozással ellátva, kell postai úton benyújtani az alábbi címre:
Zentkó Lászlóné 1173 Budapest Pesti út 56. II/5.
VAGY
az alábbi email címre kell megküldeni:
narancsthaz@gmail.com
Kérjük, hogy az Ajánlattevő ajánlatában adja meg az elérhetőségéhez szükséges adatokat: ajánlattevő cég neve, székhelye, telefonszáma, email címe, a kapcsolattartó személy neve, beosztása.
10. Az ajánlatok beérkezésének határideje:
2012. Július 9. 24 óra 00 perc
11. Az ajánlatok elbírálása:
A pályázatok értékelését az erre a célra létrehozott eseti bizottság végzi. A győztes pályázatról a döntést a közgyűlés hozza meg szótöbbségi szavazással, a meghívott pályázók szóbeli meghallgatását követően.
12. Az Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy az ajánlatok elbírálása során az eljárást eredménytelennek nyilvánítsa, illetve hogy a benyújtott ajánlatok értékelésének eredményétől függően a szerződéses vagy egyéb feltételekről egyeztetést tartson. Az egyeztetések tartásáról, azok menetéről az Ajánlatkérő tájékoztatja a kiválasztott pályázókat.
13. Az eljárás eredményéről írásban értesítjük az Ajánlattevőket.
Mellékletek: